آموزش نصب پوسته در وردپرس

5/5 - (1 امتیاز)

در این جلسه از آموزش کامل کار با وردپرس کار با بخش پوسته ها را در وردپرس یاد میگیرید و همچنین آموزش نصب پوسته در وردپرس را توضیح میدهیم .

آموزش نصب پوسته در وردپرس :

پوسته ها در وردپرس از طریق منوی نمایش > پوسته ها در پیشخوان وردپرس قابل دستیابی هستند.

 

پوسته ها در دو حالت نصب میشوند :‌

  • نصب از طریق مخزن وردپرس
  • نصب از طریق بارگذاری فایل پوسته
  • آموزش نصب پوسته در وردپرس از طریق مخزن وردپرس :

سایت wordpress.org پوسته های گوناگون و رایگانی را قرارداده است که جهت دسترسی به آن ها کافیست از بالای صفحه بر روی افزودن پوسته تازه کلیک نمایید و در صفحه جدید لیست پوسته ها را مشاهده نموده و یکی از آن ها را با توجه به حوزه تخصصی خود انتخاب و نصب نمایید.

در نظر داشته باشید که پوسته های قرار گرفته انگلیسی می باشند و شما بعد از نصب باید آن ها را فارسی سازی نموده و برای زبان فارسی بومی سازی نمایید.

  • آموزش نصب پوسته در وردپرس از طریق بارگذاری فایل پوسته :

در صورتی که پوسته ای رایگان یا پولی داشته باشید . جهت نصب آن باید در بالای صفحه بر روی افزودن پوسته تازه کلیک نمایید و سپس در صفحه بعد بر روی بارگذاری پوسته کلیک نمایید . سپس بر روی دکمه Chosen file کلیک نمایید و فایل فشرده پوسته خود را آپلود نمایید.

 

 

این مطلب یکی از مقالات دسته بندی آموزش وردپرس است. برای مشاهده مقالات بیشتر در زمینه وردپرس کافیست به صفحه آموزش وردپرس مراجعه کنید.

در رابطه با این مطلب سوال یا نظری دارید؟ می توانید آن را در بخش دیدگاه ها ارسال کنید
مهدی خاکسار
مهدی خاکسار

متخصص وردپرس و نویسنده این مطلب

سال هاست که در زمینه وردپرس فعالیت می کنم و حالا به عنوان عضوی از خانواده نیکان وردپرس تلاش می کنم تا آموزش های کاربری و مفید را به علاقه مندان این حوزه ارائه دهم.